دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد

ساخت وبلاگ

قیمت دستگاه پرکن بشکه
دستگاه بشکه پرکن را می توان  به سه شکل طراحی کرد:

  1. خطی
  2.  نیمه اتومات
  3. تمام اتومات

که قابلیت پرکردن گالن و بشکه را دارد و عموما برای پرکردن بشکه تکی یا پالتی ( جهت سیالات رقیق و غلیظ مانند روغن ها و مشتقات نفتی ، حلال ها ، مواد شیمیایی ، مواد شوینده و … ) استفاده میشود و همچنین می‌توان دستگاه بشکه پرکن را بصورت نازل متحرک و نازل ثابت طراحی کرد.

در دستگاه پرکن بشکه ،برای راحت کردن کار اپراتور و محدود نبودن حجم برای پرکردن،بر روی دستگاه تایمر نصب می گردد.با توجه به زمان پر شدن ظروف زمان را بر روی دستگاه تنظیم میشود و کار انجام می شود.و ظروف از حجم 10 لیترالی 200 لیتری را به این روش می توان پرکرد.

دستگاه پرکن مایعات
یکی از مهم ترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته ‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌ باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد.
استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود.
مایعات از نظر گرانروی متفاوت هستند. مثلا نحوه جاری شدن یک لیوان آب با یک ظرف مارمالاد تفاوت دارد. به همین دلیل مکانیزم تزریق در این نوع مایعات متفاوت است.

دستگاه پرکن چسب 
این دستگاه زیر مجموعه دستگاه پرکن غلیظ قرار می گیرد.ماشین های پرکن ،امروزه به یکی از مهم ترین دستگاه ها در هر بخش تولیدی تبدیل شده اند. صنایع غذایی، نوشیدنی و انواع بسته بندی ها از جمله پر کردن تیوپ چسب به فراوانی از انواع دستگاه های پرکن استفاده می نمایند. 

میکسر بلندر
این دستگاه ها در دو شکل عمودی و افقی تولید می شود و به دلیل اهمیت کار این دستگاه ، دستگاه های بلندر با قابلیت متفاوتی تولید می شود .در بعضی موارد هنگام ترکیب مواد لازم است که دمای محیط کمی افزایش پیدا کند تا آن ماده درون دستگاه بهتر ترکیب شود .

شرکت ماشین سازی کیان صنعت، سازنده و تولید کننده انواع ریبون بلندر و پدل بلندر در سایزهای مختلف از 100 لیتری تا 10000 لیتری از جنس استیل یا فولاد با قابلیت تجهیز به چوپر و اسانس پاش (طبق سفارش مشتری) می باشد. این دستگاه ها با طراحی کاملاً مهندسی و ساخت فنی آماده تحویل سفارشات شما در اسرع وقت می باشد.

خصوصیات دستگاه اسپری پرکن 
ماشین آلات پرکن، در صنایع بسته بندی انواع مختلفی دارند از دستگاه پرکن مایعات گرفته تا پرکن مواد پودری و گرانولی، همگی جزو خانواده پرکن هستند و هرکدام در صنایع مختلف به کار می روند دستگاه اسپری پرکن به دو صورت خودکار و نیمه خودکار ساخته و طراحی می گردد. تفاوت این دو در استفاده از نیروی انسانی و عملکرد آن است.
گاز مصرفی که با آن اسپری ها پر می شوند ، گاز مایع LPG است که بی بو شده است.برای صنایع غذایی نمی توان از این اسپری پرکن استفاده کرد و دستگاه اسپری پرکن را میتوان جایگزین کرد.

 

دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد...
ما را در سایت دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد دنبال می کنید

برچسب : اسپری پرکن, نویسنده : farshah forward98 بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 4 فروردين 1400 ساعت: 18:11